loading...

لايت باكس فضاي باز

لايت باكس در فضاي باز براي تبليغات

بازدید : 765
سه شنبه 18 شهريور 1399 زمان : 17:03

تابلو فلکسی چه می‌باشد ؟

تابلو فلکسی مکعبی است که به صورت ریلی , سپری و اسکلت فلزی می‌باشد .

فلکسی به همراه چاپ فلکسی همان طور که از نامشان پیداست دارنده صفحات قابل انعطافی میباشند . اکنون شایسته ترین جایگزین برای تابلوهای پلاستیک سابق میباشند . اینگونه تابلوها چه از حیث بعد ها و چه فرم دهی دارند محدودیت حداقلی می‌باشند . خواص روکش ابریشمی و پوشش کوتینگ , ایستادگی آنان را مقابل نورخورشید و موقعیت جوی‌بار غیرمناسب زیاد ارتقا داده است .

یک مدیای backlight بوده که از یک فیلم نصفه واضح pvc که به وسیله آکرولیک تقویت شده درست شده شده‌است .

این فیلم علاوه بر بضاعت عبور نور و روشنایی با دقت به الیاف آکرولیک از استحکام کششی مضاعف بالایی برخوردار هست .

عواملی مانند ایستادگی در قبال گاز ازن , اشعه ماورای بنفش , میزان ازدیاد طولی در قبال جاذبه لحظه ای و پی درپی و میزان جذب خویش فلکس از کارداران کیفیتی این مدیا هست . کیفیت چاپ بستگی به دسته کوتد فلکس دارااست

بازدید : 1941
چهارشنبه 31 ارديبهشت 1399 زمان : 13:03

چاپ لایت باکس چه است ؟

چاپ و ساخت لایت باکس – لایت باکس بنا ای است که برای تبلیغات محیطی در بعد ها متعدد استعمال می شود , و بنا ای است که غالبا در قالب یک باکس آلومینیومی , چوبی ( ام دی اف ) و پلاستیک ( پلکسی ) ساخته می شود و شیوه آن معمولاً از فرآورده فلکسی و پلکسی گلس رنگی و کریستالی می‌باشد . که بصورت پشت فروغ و روشنایی SMD و LED و یا این که تاریک عرضه می شود .

لایت باکس کریستالی دوست داستنی ترین و زیباترین دسته لایت باکس میباشد که از یک کادر فلزی ( غالبا آلومینیومی ) در بدور فعالیت استعمال می شود , متریال حیاتی فعالیت نیز دو ورق پلکسی گلس با ضخامت های متعدد 10 میلیمتری , 8 میلیمتری و 2 میلیمتری هست و در غایت چاپ ما که از متاع برگه بک لایت می‌باشد بین کاغذ های پلکسی قرار می‌گیرد . برهان محبوبیت لایت باکس ها , استعمال از نور و روشنایی توانا در پشت آن ها می‌باشد . این روشنایی منجر زنده شدن و جذابیت دو چندان فعالیت می شود .

بازدید : 1960
شنبه 27 ارديبهشت 1399 زمان : 15:24

پباده سازی لایت باکس های تبلیغاتی

تابلوهای لایت باکس یا این که بک لایت نوعی بنا می‌باشند که مدیای چاپ را در قالب یک باکس پلکسی گلاس , آلومینیوم , چوب , کامپوزیت به نمایش میگذارند . لایت باکس های تبلیغاتی فاقد نوروروشنایی و یا این که همراه با فروغ قابل استعمال و ساخت می‌باشند . اینگونه بنا ها در عکاسی و دکان ها به دلیل کیفیت بالای چاپی که در بک لایت آنها بکار رفته و نوروفروغ آن از هوا داران متعددی برخوردار می‌باشند . امروزه لایت باکس های آلومینیومی در‌این این شرکت در دو سایز 13 سانتی متری و 9 سانتی متری عرضه می گردند که فروغ و روشنایی اینگونه لایت باکسها نیز به یاری مهتابی و نیز بوسیله ی ماژول های اس ام دی و ال ای دی تامین می گردند .

لایت باکس تبلیغاتی

تابلوهای لایت باکس به بنا هایی گفته می شود که بصورت معمول در قالب باکس های چوبی ام دی اف , آلومینیومی , پلکسی ( پلاستیک ) ساخته می گردند و روش های آنان هم از متاع پلکسی گِلَس ( رنگی و کریستالی ) , فلکسی و . . می باشند که در دو گونه بدون‌نور و یا این که با فروغ اس ام دی قابل ساخت می باشند .

به عبارت دیگر لایت باکس به تابلو هایی اطلاق می شود که نور و روشنایی پردازی آن‌ها از پشت تصویر انجام می شود و به طریق یک باکس میباشند این دسته تابلو ها در ضخامت های متفاوت و با متریال متنوع قابل ساخت و ارایه می‌باشند .

خصوصیت های لایت باکس تبلیغاتی

بازدید : 2056
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

لايت باكس چيست؟

تابلو لايت ‌باكس نوعي تابلو تبليغاتي است كه به دليل قابليت نورپردازي آن مورد استقبال گسترده‌اي قرار گرفته و داراي جذابيت و زيبايي خاصي به ويژه در شب است.

اين تابلوهاي نوراني انواع مختلفي دارند و با توجه به سليقه و نياز افراد طراحي و توليد مي‌شوند.

با توجه به پيشرفت تكنولوژي در دنياي امروز، تبليغات نقش چشمگيري در رونق كسب و كار و موفقيت در زمينه فعاليت، حرفه و هنر افراد مختلف دارد و هركس به دنبال بهترين روش براي تبليغات و معرفي حرفه و كار خود است.

لايت باكس چيستلايت باكس چيست؟

يكي از مهمترين اين روش‌ها استفاده از تابلوهاي تبليغاتي و به ويژه لايت ‌باكس‌ها است.

براي ساخت لايت‌ باكس ابتدا تصوير تبليغاتي بر روي پارچه بك‌لايت يا بك‌لايت طلقي چاپ مي‌شود و در قالب آلومينيومي لايت‌باكس قرار مي‌گيرد.

بازدید : 2381
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

تابلو تبليغاتي لايت باكس چيست؟

تابلو تبليغاتي لايت باكس بايد به گونه اي طراحي شود كه جايگاه تابلو و اندازه نور محيط و زاويه ديد در نظر گرفته شود تا بتواند تاثير و خوانايي بهتري گذارد كه همه اينها بستگي به كسي دارد كه تابلو را مي سازد.

ساخت يك تابلوي تبليغاتي مدرن كه بتواند در برابر شرايط محيطي مقاوم باشد و دچار تغيير رنگ و كدري نشود و به مرور زمان زيبايي خود را از دست ندهد باعث مي شود كه شما خيلي بهتر از قبل ديده شويد.

اولين هدف ساخت تابلو لايت باكس تبليغاتي و سفارش يك تابلو تبليغاتي مطلع نمودن افراد و مخاطبان از نوع خدمات و كالاهايي است كه توسط شما توليد يا ارائه مي شود.

بازدید : 3034
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

براي اينكه تبليغات خودمان را گسترش دهيم بايد از ابزارهاي تبليغاتي براي اينكار استفاده كنيم
ما به شما لايت باكس را پيشنهاد مي كنيم.


لايت باكس تابلو نوراني از جنس بدنه آلومينيوم مي باشد كه در اكثر جاها كاربرد دارد و قيمت آن نيز نسبت به روش هاي ديگر تبليغاتي به صرفه تر است.
مزيت ديگري كه اين تابلو نسبت به تابلوهاي ديگر دارد اين است كه مي توان پارچه آن را به راحتي تعويض كرد در واقع به جاي يك لايت باكس ما چند لايت باكس داريم.


اين محصول در خانه طراحان سام در انواع زير توليد مي شود:

لايت باكس فريم لس آلومينيومي
لايت باكس كريستالي
لايت باكس اسنپ فريم
لايت باكس مگنتي
لايت باكس تبليغاتي شهري

مي توانيد با توجه به نوع سليقه و كاربرد آنها را انتخاب كنيد و بهره ببريد.

منبع: لايت باكس

بازدید : 2689
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

آيا در برابر هزينه‌هاي تبليغاتي كه مي‌كنيد، مشتري جذب مي‌كنيد؟ به طور مثال در يك فضاي شلوغ مثل مترو تهران به تبليغات شما نگاه مي‌كنند؟ آيا حمل و نصب مجدد تبليغات در مكان‌هاي متعدد براي شما كابوس شده است؟ تيرگي، خرابي و چشمك زدن بي‎هدف پشت لايت باكس به برند شما آسيب مي‌زند؟ مشتري‌هاي بالقوه چگونه فكر مي‌كنند؟

قطعاً هر مدير تبليغات دوست دارد همراه با ترندهاي جديد 2019 پيش برود و بهترين تبليغات را براي شركت خود انجام دهد تا هم رضايت مديرعامل شركت را جلب كند و هم از طرفي به هدف بازاريابي خود برسد.

بازدید : 2290
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

لايت باكس تبليغاتي شهري در فضاي خارجي به تابلوهايي گفته مي شود كه در خيابان ها و محوطه خارجي فضاهاي مختلف مورد استفاه قرار مي گيرد. لايت باكس تبليغاتي شهري به نوعي از لايت باكس گفته مي شود كه كاربرد آن درفضاي بيروني و شهري است اين نوع لايت باكس ها باعث مي شوند كه تبليغات شما براي مخاطب چشم نواز تر شود و تاثير بيشتري براي مخاطب داشته باشد.

ساخت لايت باكس تبليغاتي در دو نوع ايستاده و ديواري انجام مي شود.

استند تبليغاتي لايت باكس از چهارچوب پروفيل آلومينيومي آنادايز شده و يا كامپوزيت در ضخامت هاي مختلف با پايه فلزي ساخته شده و جنس رويه آن پلكسي يا شيشه با ضخامت 6 ميل و بالاتر مي باشد. همچنين مي توان در اين سازه ها از فلكس نيز استفاده كرد.

وزن چاپ لايت باكس تبليغاتي شهري به دليل ثابت ماندن در فضاي خارجي بالاست و ابعاد آن هيچ محدوديتي ندارد. نور به كار رفته در اين لايت باكس ها مي تواند اس ام دي و ال اي دي باشد. در صورت استفاده صحيح ، سازه لايت باكس از ماندگاري پايدار برخوردار بوده و نور سازه بين 3 تا 5 سال عمر مفيد دارد.

بازدید : 2196
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

چرا به لايت باكس فريم لس آلومينيومي نياز داريم؟



براي اينكه كسب و كارتان ديده شود، بايد تبليغات انجام دهيد. اما تبليغات در مكان هاي شلوغي مثل مترو، فروشگاه‌هاي بزرگ، خيابان‌هاي تجاري پرهزينه است. براي كسب نتيجه بهتر از اين سرمايه گذاري بايد روي كيفيت تبليغات تمركز شود. از اين رو كسب و كارها لايت باكس را براي نشان دادن برند تجاري خود استفاده مي‌كنند.

پر هزينه بودن تبليغات، اهميت استفاده از لايت باكس‌هاي باكيفيت را ضروري كرده است. هيچ كسب و كاري دوست ندارد، تابلو لايت باكس او در ميان لايت باكس‌هاي موجود در مترو ارزان و غير حرفه‌اي به نظر برسد
لايت باكس در مجموع به كمك نور LED يا SMD متن، عكس و … را به نمايش مي‌گذارد. اما سازه‌اي كه پارچه چاپ شده را نگه مي‌دارد، هويت لايت باكس را به يدك مي‌كشد.

معمولا لايت باكس ها سه نوع هستند:

1- لايت باكس هاي آلومينيومي
2- لايت باكس هاي كريستال
3- لايت باكس هاي چوبي

مزاياي لايت باكس آلومينيومي كدامند؟

1- سبك وزن بودن : لايت باكس هاي آلومينيومي جايگزين لايت باكس‌هاي فلزي شده است، بدليل اينكه ساير فلزها وزن سازه را سنگين مي‌كردند و حمل و نقل و همچنين نصب آنها مشكل شده بود به لطف آلومينيوم اين مشكل برطرف شد. آلومينيوم فلزي سبك است و جايگزيني آن باعث شد، وزن لايت باكس به شدت كاهش يابد.

2- گرم نشدن: رسانا بودن فلزها حرارت آن‌ها را در محيط‌هاي باز زياد مي‌كند اما آلومينيوم با سطح صاف و براقي كه دارد، اغلب تابش‌هاي نور را بازتاب مي‌دهد و در مقايسه با ساير فلزات گرماي نور را كمتر به خود جذب مي‌كند. آلومينيوم برخلاف لايت باكس‌هاي چوبي و پلاستيكي آتش نمي‌گيرد و امنيت بيشتري دارد. البته گفتني است، استفاده از لايت باكس آلومينيومي در محيط‌هاي بسته مثل مترو و فروشگاه‌هاي بزرگ، مشكل گرم شدن جزئي را به كلي از بين برده است.

3- چشم نواز بودن: آيا شما هم در مترو به فريم‌هاي گران قيمت آلومينيومي چشم دوخته‌ايد؟
آلومينيوم برش خورده چشم‌هاي انسان را مي‌ربايد و به پارچه چاپ شده اصالت و موجوديت مي‌بخشد. اتفاقاً چيزي كه در تبليغات به دنبال آن هستيم، ديده شدن است. لايت باكس آلومينيومي نقش خود را به خوبي بازي مي‌كند. در ميان شلوغي مترو و بازار، رفت و آمد هاي مكرر، استاتيك و ايستا بودن اين سازه آلومينيومي به مردم آرامش و فرصت فكر كردن مي‌دهد.

4- فريم‌هاي ظريف: در ساخت لايت باكس 2 نوع گرايش وجود دارد. برخي از افراد معتقدند، لايت باكس با فريم‌هاي بسيار نازك (فريم لس) جذابيت و گيرايي دارند و برخي هم دوست دارند از لايت باكس با فريم‌هاي ضخيم استفاده كنند. شما نگران نباشيد، آلومينيوم كار خودش را مي‌كند. فريم لس بودن يا نبودن جنبه سليقه‌اي آن است.

5- قابل حمل: وزن سبك اين سازه، امكان حمل آن را به راحتي فراهم مي كند. شما به راحتي و در عرض چند دقيقه مي‌توانيد پارچه چاپ شده را از روي لايت باكس جدا كنيد و پارچه جديد را روي آن بچسبانيد سپس مجدداً آن را به آساني نصب كنيد.

6- استحكام بالا: آلومينيوم در مقايسه با چوب و پلاستيك و ساير مواد پر كاربرد در صنعت ساخت لايت باكس محكم و با استقامت است. به راحتي خم نمي‌شود، خراش‌هاي سطحي را نسبت به لايت باكس‌هاي چوبي و پلاستيكي مخفي مي‌كند. در صورت افتادن نمي‌شكند و بسياري از مزاياي ديگري كه خصلت محكم بودن آلومينيوم را فراهم كرده است. لايت باكس‌هاي فريم لس آلومينيومي در برابر، باران، رطوبت، گرما، سرما، پوسيدگي مقاوم هستند. شايد يكي از دلايل عمده محبوب بودن اين لايت باكس‌ها مقاوم بودن آن‌هاست، به طوري كه از اين نوع سازه‌ها براي چندين سال مي‌توان استفاده كرد.

بازدید : 2730
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

تابلو لايت باكس

لايت باكس در واقع همان جعبه هاي چراغدار نوراني مي باشد كه در صنعت و مشاغل مختلف مانند تابلوسازي،بازار و ... مورد استفاده عموم قرار مي گيرد و براي به نمايش گذاشتن تبليغات گزينه مناسبي مي باشد.

بدنه سازه لايت باكس از جنس آلومينيوم آنادايز شده مي باشد و نوع چاپ پارچه لايت باكس متفاوت است.

در صنف هاي شغلي متفاوت مي توان از انواع لايت باكس ها استفاده كرد كه به شرح زير مي باشد:

تابلو لايت باكس فريم لس آلومينيومي يا پارچه اي:

اين نوع لايت باكس در انواع مختلفي توليد و به چاپ مي رسد. وزن اين تابلوها بسيار پايين است و به راحتي قابل حمل مي باشند. لايت باكس ايستاده، دوطرفه، آويز و ديواري از نمونه هاي لايت باكس پارچه اي مي باشند.

تابلو لايت باكس كريستالي پلكسي:

اين نوع لايت باكس با استفاده از بك ليت پلكسي چاپ شده ساخته مي شود و دو نوع آويز و ديواري دارند ضخامت آن بسيار كم است و مقاومت بالايي دارد.

تابلو لايت باكس مگنتي يا آهن ربايي:

اين نوع لايت باكس ضخامت بسيار پاييني نسبت به ديگر لايت باكس ها دارند و در دو نوع آويز و ديواري توليد مي شوند و صفحه اي از جنس ام دي اف يا كامپوزيت پشت تابلو قرار دارد.

تابلو لايت باكس اسنپ فريم:

اين نوع لايت باكس جزو دسته لايت باكس هاي رايج مي باشند كه در دو نوع آويز و ديواري توليد مي شود.و ضخامت آنها 3 سانتي متر است همچنين بسيار سبك مي باشند.

تابلو لايت باكس تبليغاتي شهري:

اين نوع لايت باكس ها در فضاهاي خارجي به كار برده مي شوند و در دو نوع ايستاده و ديواري موجود است.

وزن اين نوع لايت باكس بسيار بالاست زيرا در فضاي خارجي استفاده مي شود.

با توجه به نياز كاربر و موقعيت هاي مختلف مي توان از قيمت لايت باكس استفاده كرد.

تعداد صفحات : 1

درباره ما
آمار سایت
  • کل مطالب : 14
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 74
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 133
  • بازدید ماه : 446
  • بازدید سال : 20487
  • بازدید کلی : 1090935
  • <
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی